Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  عواقب استعفا عواقب استعفا

ایران استخدام

عواقب استعفا چيست؟

عواقب ترك كار يا استعفا

آيا تا به حال به استعفا از كار فعلي‌تان فكر كرده‌ايد؟ آيا از عواقب استعفا آگاه هستيد و مي‌دانيد كه چطور بايد محترمانه و حرفه‌اي يك نامه استعفا شغلي آماده كنيد

مطلب مرتبط: عواقب ترك كار يا استعفا چيست؟

ما در ادامه به عواقبي كه استعفا به دنبال دارد اشاره كرده ايم:

عواقب استعفا ميتواند براي شما خوب يا بد باشد. تاثيرات مثبت و يا منفي در زندگي شما ايجاد كند.
قبل از اقدام به استعفا از كار بخوبي در اين باره فكر كنيد. به اينكه مشكلاتي كه داريد تا چه حد بزرگند؟ آيا اين مشكلات موقتي‌اند يا خير؟ شغل جايگزيني يافته‌ايد؟ اگر نه تا زمان يافتن شغل جديد مي‌توانيد بدون درآمد زندگي كنيد؟

استعفا عواقب مختص خود را دارد كه از آن جمله مي‌توان به تاثير منفي روي رزومه، شناختن شما بعنوان يك فرد بي‌ثبات، ايجاد وقفه در روند زندگي و بسياري موارد ديگر اشاره كرد. در ادامه ابتدا به معايب استعفا ميپردازيم سپس به بررسي مزاياي استعفا از كار هم خواهيم پرداخت.

سخن پاياني

طبق قوانين استعفا در قرارداد كار موقت نيروي كار فقط نمي‌تواند بسته به خواست و ميل خود درخواست قطع همكاري را صادر كند بلكه بايد با توجه به قوانين سازمان استعفانامه خودش را منتشر كند و در صورت منطقي بودن دلايل و موافقت با آن‌ها از كارش خارج شود.

منبع: انواع استعفا كدامند؟ نحوه نوشتن نامه استعفا + نمونه متن استعفا


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/19 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :